27.3.2017

You break me down, you build me up, believer

Olen muokkaillut viime aikoina pitkästä aikaa vähän erilaisia videoita. Tuossa eilen heitin kaikki edes vähän siedettävät ratsastusvideot ja -kuvat movie makeriin ja sieltä poimin sitten materiaalit alla olevaan videoon. Siitä tulikin mun mielestä oikein kiva, vaikka joissain pätkissä mun ratsastus näyttää ihan hirveeltä ja parit kuvat on kaksi kertaa videolla. Biisiksi valikoitui mun lempibiisi, Imagine Dragonsin uusi "Believer".



Tämä toinen video onkin jo vähän vanhempi, Nempasta tehty video. Siihen panostinkin aika paljon enemmän, harmi ettei Nemosta ole kovin paljon hyvälaatuisia videoita, joita olisin voinut heittää tähän, vaikka kuvia löytyykin oikeen olan takaa. Tässä kuitenkin tämmöinen lyhkänen video Nemosta, biisinä mun toinen lempibiisi Alessia Caran "Scars to your beautiful".

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti