2.11.2015

Pientä videota uudella puhelimella!

Viime viikolla käytiin Gigantista hakemassa mulle uusi puhelin nimeltä Honor 7. Tässä on älyttömän hyvä kamera ja siksi pohdin tässä, että onnistuisikohan MyDay-videoiden kuvaaminen jatkossa vain puhelimella. Sopisikohan se? Laitan vaikka sivupalkkiin kysymyslootan niin vastatkaa toki siihen. Viime viikolla olin sitten yksi ilta Nemon kanssa tallilla, kun mun kaveri ratsasti sen hevosen, joten tässä olisi sitten pieni "testivideopostaus" uudella puhelimella. Kertokaapa mitä mieltä olette!

6 kommenttia :

  1. onko tuo heijjastin vai mikä tuo valkoinen juttu Nemon päällä?

    VastaaPoista
  2. Huippuhyvä laatu tossa sun uuden puhelin kamerassa!! Meidän vanhassa videokamerassakaan on kai jopa huonompi laatu kun tossa, joten mun puolesta voit tehä videoita puhelimellakin. Ja ihana tuo uusi banneri muuten:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon kyllä itsekkin tykännyt kauheasti! Kiva kuulla, että kelpaa. Kiitän kovasti<3

      Poista