26.4.2016

Nemon pään sisällä osa 2 (+kesäisiä kuvia)



Muistatteko vielä tämän postauksen minkä tein tammikuussa? Päätin sen suuren suosion jälkeen tehdä vielä toisen osan postauksesta ja inspiraatiota hain tällä kertaa puhelimeni kuvista. Omasta mielestä eka osa oli jotenkin hurjasti parempi, mutta eikös ne aina ole... Kommenttia saa taas heittää mitä piditte ja katsotaan jos jonkun ajan päästä saisi vaikka yhden vielä tehtyä.



Nemo: Askjkejla äiti pakkaa tavaroita tallille apua apua apua jään yksin maailmanloppu piip piip.
Minä: Nemo prkle ei inistä taas!
Nemo: Piip piip piip kualen se jättää mut nyt eikä ikinä tuu takas piip piip. Asetun maahan ja odotan siis kuolemaa.
Minä: Noniin, eiköhän lähdetä tallille Nemo!
Nemo: Mitää mä pääsen tallille omg omg omg kakkaa kakkaa kakkaa!!


Nemo: Lunta lunta lunta kierin kierin kierin, tule mukaan kierimään omistaja!
Minä: Noh, kai sitä pitää nyt toisen kanssa leikkiä...
Nemo: Jee varastetaan pipo ja tullaan täysiä omistajan päälle lumisena jeejee!
Minä: *omistaja ärjyy naama lumessa ilman pipoa*




Minä: Noniin, otetaanpas yhteiskuva. Nemo istuu siihen ja Sniffe Taikan ja Nemon välille.
Nemo: No jos pusuttelen Taikaa sitten vaikka tästä Sniffen nenän edestä...
Minä: Nemo eii... *siirtää Jerin Taikan ja Nemon väliin vielä*
Nemo: No jos pusuttelen sitten Jeriä *lipliplip*
Jeri: Hyi hemmetti ruskea! *peruuttaa pois*
Minä: Voi kun on vaikeaa istua rivissä...


Nemo: Saanko kantaa saanko kantaa saanko kantaa saanhan...!
Minä: Noh, saat kantaa, mutta nää menee rikki jos tiputat, joten kannappa kauniisti.
Nemo: *Nemo iloisena pyörii kassi suussa ja törmäilee kaikkialle*
Minä: Ja sinne meni meidän kauniit kesäkukat...



Nemo: VINKULELU VINKULELU VINKULELU VINKULELU!!!!!!!!!
Minä: Nemo shh, ei kuule televisiosta mittään!
Nemo: SKWIIK SKWIIK SKWIIK SKWIIK SKWIIK!!
Minä: Nyt lähtee vinku jäähylle... *laittaa vinkulelun pöydälle*
Nemo: Tuijottaa seuraavat 30min ruokapöytää missä lelu on.



Nemo: Mamma voisinko mitenkään tulla viekkuun sängylle nyt kun sun sänky on uusi ja 120cm leveä?
Minä: Tule tule, hyppää siitä!
Nemo: *istuu ja tuijottaa*
Minä: Tule nyt! *kutsuu hieman vakavammin*
Nemo: Noniin tulen... *hyppää sänkyyn ja tuijottaa pari sekuntia jonka jälkeen hyppää alas ja menee häkkiinsä nukkumaan*
Minä: Nemoo!



Minä: Ollaan Tualla toista yötä ja joka yö Nemo on laittanut valot pois käskystä. Ollaan koneella muokkaamassa kuvia ja Nemo tuijottaa.
Nemo: Jaha, taas näitä hiljaisia hetkiä. Menenpä laittamaan valot pois *menee ja tökkää valot pois*
Minä: *nauraa täysiä urpolle ruskealle* :D



Nemo: *haistelee mun kamerareppua kun olen ollut hoitamassa pentuja*
Minä: No mikäs siellä on Nemo...
Nemo: *heiluttaa häntää eestaas ja nuolee reppua*
Minä: Voi ruskeaa...







5 kommenttia :