24.1.2015

Milan ja Ninnin kuvahaaste! (Paikka ja hyppy-blogi)

Yritin kaivella mahdollisiman paljon tiedostoja ja etsiä monipuolisia kuvia, joiden takana on myös jokin iloinen muisto tai sydäntä lämmittävä. Haaste siis vastaanotettu, tästä Milan ja Ninnin blogiin!

HARRASTUS
Nemo ja Nemon lempiharrastus, tätä Nemo rakastaa. Se saa tehdä mitä se rakastaa, hakea riistaa! Kuvassa siis Nemo ja ensimmäisen riistan pitoa kotona, ei olis halunnut ollenkaan päästää irti.


ILO

Nemon ilo. Se saa juosta vapaana sen lempilelun, frisbeen kanssa, se saa tuoda ja hakea, mennä juosta ja pyöriä heinikossa.




LUOTTAMUS
Luottamus-sana joka sisältää monta erilaista asiaa, jota liian usein käytetään väärin. Rikotaan ja haavoitetaan. Siinä se jokatapauksessa makaa, mun luottamus, se pitää salaisuudet ja toteuttaa pyynnöt. ♥




KOIRAKAVERI
"Mä ja mun maailman paras spanielikaveri. Se on vähän pieni... ja hidas... mutta silti rakkain..."-Nemo.

TAIDE
Omistajan lempivärit ja lempikoira, tämä kuva melkein jo tauluna seinällä. Siinä on vaan se tunnelma, sitä jotain.

VAUHTI
Nemo ja vauhti, sitä löytyykin monesta kuvasta, mutta tämä ehdottomasti paras kaikista omasta mielestä. Tykkään hirveästi tämän väreistä!

IHMINEN
Ei sanoja, se on ihana, Nemo on♥


MUSTAVALKOINEN
Isoveli opastaa pientä maailmaan onnistuneen näyttelypäivän myötä. "Älä pelkää pieni, mä oon tässä."








HAUSKUUS
Ilo, vapaus, hauskuus, iloisuus, kesä..! Kaikki tiivistettynä yhteen kuvaan, iloinen koira juoksemassa agilitykentällä. Minun ruskea sileäkarvainen noutajani. ♥


LELU
Nemon lempilelu, joka valitettavasti hukkui lumihankeen...

4 kommenttia :