6.5.2015

VALMIS ULKOASU + Vanhojen muistelua vol.1

Wiii, vihdoin sain uuden ulkoasun aivan valmiiksi, esittelysivut ja kaikki. Esittelysivuille pääsee painamalla bannerin kuvakkeita, kiitos vielä kovasti Maisulle niiden sekä bannerin väsäämisestä. Käykää toki tsiikaamassa miltä sivut näyttävät ja jos vikoja sattuu silmiin niin olis superia saaha sitten viesti, että voisin korjata. Toivottavasti tykkäätte "uudesta blogistamme"!!

Löysimpäs vanhoja kuvia vuosilta 2012-2013 ja te saatte nähdä tässä ensimmäisen osan. Olin ihan fiiliksissä muuten, kun löysin nämä. Temppu♥
Oltiin Pojan kanssa testaamassa doboilua Voittaja-näyttelyssä 2012

Vikoja kertoja Tempun kanssa 2013 kevät-kesä

2012 talvi, Poika 1wee ja Sanni 11wee :D 

PikkuPoika! 6-8kk
2013 kevät

2012 kesä
2012 kesä

Poika ja Pojan veli Ura 2012 talvi

2012 talvi

Temppu & Poika 2012 syksy

Temppu♥ 
Nina&Temppu! Tämä ja ylempi 2012 talvi

8 kommenttia :

  1. Tää koko ulkoasu on niin upee! Mua vähän häirihtee, kun nuo seisomis kuvat on joko heilahtaneita tai sit epätarkkoja:/. Ja sitkun selasin siun omaa sivuu niin olin sillee ''mitä onkose -00?'' Mä nimittäin luulin sua vanhemmaks :D. Ite oon siis -99 vuonna syntyny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua siis mitkä seisomiskuvat? :D Ja eikä, haha :D Jep, oon 14!

      Ja voi suurkiitos viel. :)

      Poista
    2. Siis noiden muiden koirien esittely sivuilla:D

      Poista
  2. entoki oo unohatanu laittaa niit mun kuvii :----)))

    VastaaPoista
  3. Ooomg me taidettiin olla samalla dobotunnilla tuolla messarissa... :D

    VastaaPoista