26.9.2015

ARVONTA [Lemmikkimessut + lahjakortti]

Saatiin Messukeskuksen kanssa yhteistyössä vähän arvottavaa teille. Tosiaan Hurttahuoneen kautta tarjoutui "tarjous" saaha bloggaajapassit meille, jotka on menossa Lemmikkimessuille ja minä olen siis menossa. Täytin sitten "hakemuksen" ja saan varmaan sitten Messukeskuksesta sisäänpääsyn kohdalla sen bloggaajapassin. Mutta tosiaan, sain parit liput tuonne Lemmikkimessuille messarilta arvottavaksi. Voitettiin kesällä myös mätsäristä 15€ lahjakortti Nimilaatat.com-palveluun, joten se tulee kolmanneksi arvonnaksi. Arvon siis kolme voittajaa, liput ja lahjakortti.


Tehdäänpäs tämä oikein simppeliksi. Ensimmäisen arvan saat kommentoimalla sähköpostiosoitteesi ja lempipostauksesi, toisen saat olemalla blogin lukija. Arvonta päättyy. 10.10.2015. Voittajat kerrotaan blogissa ja laittelen myös sitten viestiä heille. Kovasti arpaonnea kaikille ja kiitokset Messukeskukselle ja Hurttahuoneelle tästä! ps. Blogin ulkoasu on uudistumassa lähiaikoina...


15 kommenttia :

  1. luhtala.iida@gmail.com

    Lempipostauksena: Vihreetä ja sinistä! Näin syksyllä postauksiasi selaillessa tuli meidänkin uinti reissut mieleen <3 Hienoja kuvia, eikä tekstiä edes tarvita!

    VastaaPoista
  2. allaboutmypets1@gmail.com
    Olen blogisi lukija.

    Pidin paljon viimeisimmästä MyDay videosta! Oli kiva nähdä teidän päivä. Nemon kasvua kuvina -postaus oli myös hyvä. :')

    VastaaPoista
  3. Janina_taskinen@hotmail.com
    Ja lempi postausta mahdoton valita! My day.t on ihania mut sit taas sulla nii ihania kuvia useimmissa postauksissa että neki on iha parhaita!

    Ja lukija olen kyllä :D ja en tiedä miten palkinnot menee mutta itse olisin kiinnostunut vain lahjakortista:)

    VastaaPoista
  4. emppu_98@windowslive.com ja olen lukijana tietenkin :) Jos voi osallistua vain lahjakortin arvontaan niin osallistun vain siihen. Lemmikkimessuille en matkan takia pääsis ollenkaan :/

    Lempipostaus on kyllä vaikee valita, kun niin monesta olen tykänny. Kivoja oli (muistaakseni niitä oli enemmän kuin yksi?) ne ns. kuvahaastepostaukset :)

    VastaaPoista
  5. anzuuuuk@gmail.com
    Ja olen myös blogin lukija :)
    Lempi postauksia ovat mätsäri ja näyttely postaukset ja my day videot :)

    VastaaPoista
  6. puputus@hotmail.com
    Olen lukija :)
    Nemon kasvu kuvina oli viimesimmistä ihanin :) muutkin postaukset on tosi kivoja ja oon iha hurahtanu sileäkarvaisiin noutajiin sun blogin myötä :D
    2 arpaa!

    VastaaPoista
  7. karoliinapajari@hotmail.com
    Olen blogisi lukija. :)

    Lemppareita ovat puhelinkuvien tyhjennykset, koska niissä näkyy ehkä enemmän sitä teidän oikeaa arkea. Tai siis en osaa selittää :D

    VastaaPoista
  8. juuli.lehtinen@luukku.com
    Olen lukija
    Vihreetä ja sinistä postaus oli mielestäni kivoin näin viimeajoilta :)

    VastaaPoista
  9. venla2001@gmail.com
    Olen lukija ja jos mahdollista niin osallistuisin myös vain lahjakortin arvontaan, kun en lemmikkimessuille pääse ollenkaan :( Lempparipostauksia ovat olleet kaikki treenipostaukset ja toi uusin myday

    VastaaPoista
  10. klouvni@live.fi
    Olen lukija ja lemipostaukset on mydayt ja Noutotreenipostaukset :)

    VastaaPoista
  11. epolia10@hotmail.com
    Olen lukija ja lempipostauksia on kaikki treenipostaukset ja heppajutut. :)

    VastaaPoista
  12. Lukijoita ollaan ja yks lemppareista on Nemon kasvua kuvina , mutta kaikki tosi hyviä ja säpö karvakorwan@gmail.com

    VastaaPoista
  13. My day-postaukset on parhaita ja nää ihanat eläinkuvat postausaiheesta riippumatta :)
    Yhdellä mukaan tavoittelemaan Lemmikkimessujen lippua, eli lahjakortin tavoitteluun en osallistu.
    nelliina(@)yahoo.com

    VastaaPoista
  14. Yhdellä arvalla ja lempipostaukset koirista. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Lempparipostauksia ovat olleet Nemon varustepostaukset, tosi kivoja videopostauksia. :)
    Minäkään en pääse lemmikkimessuille tällä kertaa, joten jos mahdollista osallistuisin vain lahjakorttien arvontaan.
    Olen blogin lukija.
    sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista