26.2.2014

Selvä harppaus NOME-treenailussa eespäin!

Nyt on lisätty uusi gadgetti, nimittäin NOME-gadgetti. Ja tästä jos jostakin alkaa meidän treenaus. Oltiin sunnuntaina lähimettässä koirien kanssa. Mukana oli vain Peppi ja Nemo, mutta päätin kuitenkin livauttaa damin taskuun. Otin kameran, josta oli akku lopussa sekä herkkuja. Näillä päästäisiin alkuun! Eipä lähdettykään heti, kun piti ottaa jonkun ihmeen syyn takia Pepistä seisotuskuva. Voi herranjestas, miks sitä on niin vaikee saada näyttämään hienolta, vaikka se oikeasti osaa näyttee siltä. ;___;


Onhan tuo tyttö ihan nätti. Häiritsee vain, kun se on niin vaikeaa saada näyttämään Peppi hienolta. Se seisoo tuossakin ihan lysyssä. Kaula on liian lyhyt. Tjaa, jännittää se Tampere KV. Mutta sillä on nätti naama! Kuvasta creditit isoveljelle. :)


Mentiin sitten metsään koirien kanssa. En lähtenyt hirveän kauas, koska olin juuri käynyt päivällä Nemon kanssa. Mulla oli tosiaan oranssi dami mukana, joten nappasin kuvat koirista damin kanssa. Peppikin piti damia suussa, vaikka kuinka inhottavaa olikin.... :) 



Otin damin avulla ensin pari luoksetuloa. Eli dami oli minun ja Nemon välillä ja Nemon tullessa luokse se otti damin ja toi sen minulle. Kaksi kertaa sujui loistavasti, joten uskaltauduin laittamaan Nemoa hakemaan damia. Ja se haki! Ai, että kun olen iloinen. Tosin, ekalla kerralla Peppi haki sen Nemon nenän edestä, mutta sitten sai Nemokin hakea. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.


Sain muuten tänään meille kylmäksi riistaksi fasaanin... Hehee, oon vieläkin ihan fiiliksissä tuosta linnusta! Päästään reenaamaan kunnolla, vihdoin meilläkin on oma lintu. Toivottavasti tuo kestää ulkona, kun vanhemmat ei halua sitä pakastimeen. :/

4 kommenttia :

  1. Ootko saanut vastausta siitä junnukoira jutusta? Ihanat Peppi ja Nemo. Miten jaksan odottaa, että näen ne?!?

    VastaaPoista
  2. Kyllä se tipi olisi hyvä saada pakkaseen, sulana menee pilalle äkkiä. Koita vaikka puhua jos se moneen muovipussiin käärittynä saisi sinne muuttaa :D Mulla on oma pakastin noille raadoille ja koiranruuille ja ihmisten pakastimessa on pelkkää ihmisten ruokaa.

    VastaaPoista