22.11.2013

Ruskuainen esittäytyy

-Kaikki postauksen kuvat ovat vanhoja ja suurin osa on pienikokoisia
kursivoidut tekstit ovat minun "korjauksiani" Nemon teksteihin

Nyt täällä kirjoittaa siis meitsi, blogin päätähti. Mami päästi mut vihdoin koneen ääreen ja ajattelin raapustaa mun päivästä tänään. Heräsin siis aamulla puoli seiskalta. Mä en oikein tajua miksi _mun_ huoneessa on häkki, mutta menin sinne kuitenkin nukkumaan vielä. Mun omistajan äiti tuli sitten hakemaan mua pannan kanssa. Mä rupesin puremaan sitä ja sitte Sanni rupes nauramaan mulle ja mä purin lisää. Se on kivaa saada Sanni nauramaan. :)


Me mentiin sitten ulos Sannin äidin kanssa (ainaki se näyttää samalta, joten luulen, että se on sen äiti) ja palattiin takas kotiin. Mä sain tietenkin hullun kohtauksen sisällä, kun olin märkä ja vedin taloa ympäri. Mulle annettiin elämän valo, eli RUOKA! No, mä sitten huomasin, että NE oli lähdössä kotoa pois, joten menin ovelle istumaan lelu suussa. Ne aina rupee rapsuttamaan mua ja puhumaan mulle hellästi jos laitan ylähuulet mutruun. Tein sitte nytki niin ja ne nauro mulle ja rapsutti. Mut sitte jätettiin sinne yksin ja tänään semmonen vanha mummeli ei tullutkaan pissattamaan mua päivällä.


Mä sitte venasin pissat melkein jo jaloissa, että Sanni tulis. Kuulin sitten, kun ovi aukes ja Sanni tuli. Yleensä me istahdetaan ensin lattialle, mutta me lähdettiinki tänään kauheella kiireellä talosta ulos. Me juostiin bussipaikalle ja mentiin bussiin. Siellä bussissa yks nainen muuten hymyili mulle ja mä läähätin takas, nättii eiks? Se busis sitte pysähty ja me ahtauduttiin ulos ison autotien viereen.


Me käveltiin sen tien yli, ihan auton vierestä. Huomasin, että siinä oli koirapuisto ja lähin sitte vaihulla niin, että Sannin ote lipes ja mä olin _vapaa_. No, mua huudettiin ja joojoo mä tulin takas pää alhaalla. Mut päästettiin sitte sinne portista sisään ja en tajuu ikinä, ku ensin me ootetaan kymmenen tuntia (oikeasti vain 15min.) ja sitte sinne tulee kaveri. Siellä oli semmoinen makkarakoira (mäyräkoira), pörrökoira (espanjanvesikoira) ja kaks jotain outoa. (seropeita) Me ei oltu kovin kauaa ja lähdettiin jo vähän ajan päästä pois.


Se makkarakoira seuras meitä portille asti, mutta sitte se otettiin kiinni ja me lähdetiin. Mä menin kakalle ihan siihen autotien viereen. Mami sanoi, ettei sais, mutta mä protestoin lähtöä puistosta... Me mentiin semmoseen isoon juttuun tai mami sano, että se on bussi. Siellä oli toinen toira, joka haukkui mulle. Me sitte astuttiin pois bussista ja käveltiin tosi vähän matkaa mun kotiin. Nyt mä oon nukkunut koko ajan ja mietin, että lähetäänkö me tälläkin viikolla sinne nurmikkohöskään. (näyttelykoulutukseen)

4 kommenttia :

  1. Voisitko sä lähettää ne kommenttis aina _kerran_? Alkaa vähän ärsyttämään tuo :D No, mutta juu on!

    VastaaPoista
  2. Juu yritän mutku oon kännykäl nii se jotai sepaa

    VastaaPoista